25 maj 2013

Cross Stitch, Cross Stitch Everywhere!


Czy u Was tez tak zimno i leje? U mnie  pogoda dziś właśnie taka i zachęca do posiedzenia z kubkiem kawy i poserfowania po necie. Jako osoba haftująca , głównie krzyżykami, skoncentrowałam się dziś na tej technice, ale niekonwencjonalnie zastosowanej. Jednym słowem "Krzyżyki wszędzie"!

Dziś pokażę Wam krzyżyki w skali  maxi, dla domu i ogrodu, może i dla zagrody ;)

Na początek klasyka gatunku, czyli malowane róże Eline Pellinkhof :




Blog autorki jest tutaj.

Dywany Charlotte Lancelot :






Więcej pomysłów na ściany, ze sklepu Lauren Moriarty



I z tego, Urban Outfitters



Coś na siatkę w drzwiach, autorstwa aestetic outburst




 Na koniec coś na okno, z  Ariadne at Home


 I do ogrodu:

Paving Expert


Co powiedzie na te pomysły? Podobają się Wam takie niekonwencjonalne zastosowania i pomysły? Mnie bardzo, więc ciąg dalszy nastapi!
Pozdrawiam, Iza.

PS: Nie mam praw do żadnych ze zdjęć dziś zaprezentowanych, wszystkie znalazłam w sieci, odnośniki kierują Was do źródeł.


7 komentarze:

lejdi.ana pisze...

Rewelacyjne pomysły!!!
mi najbardziej podoba się to na okno i w ogrodzie:)

Edyta pisze...

Ależ świetne pomysły!!!

OLQA pisze...

bombowe- wszystkie mi sie podobają:)

TakieTamCzarowanie pisze...

Extra pomysły :)

Lucy pisze...

Jak widać krzyżyki wszędzie pasują i pięknie się prezentują Cieszy mnie to!!
Pozdrawiam

Niedzielka pisze...

Ach, świetne!

Iza Bela Stitches pisze...

Ciekawe, prawda? Tylko bym nie chciała odkurzać tego dywanu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com