7 wrz 2010

Hossa

Ostatnio ciągle mam szczęście. Siostra kupiła mi kołowrotek, wygrałam Candy u Medżik, a koleżanka przywiozła mi z Japonii coś, o czym od dawna myślałam. Mam moja pierwszą książkę Kazuko Aoki oraz najprawdziwszy, oryginalny "Cotton Time"!

I`ve been very lucky lately. My sister bought me a spinning wheel, I won Candy at Madżik`s blog and my friend brought me from Japan something I`ve thinking about for a long time. I have my first Kazuko Aoki book and real, original "Cotton Time"!








A jutro jadę na wakacje. Może jeszcze zdążę zrobić Candy?

And tomorrow I`m going on my holiday. Maybe I will still organize giveaway on my blog?

5 komentarze:

Aleksandra Stolarczyk pisze...

udanych wakacji:)

brydzia pisze...

Podziwiam Twoje hafty i inne robótki.Są takie delikatne i piękne:)Króliś z poprzedniego posta cudowny!
Pozdrawiam serdecznie:)

Haftowane Prezenty pisze...

Wow, ależ Ci zazdroszczę tej cudownej książki. Bardzo podobają mi się wzory Kazuko Aoki. Mam kilka w domu, ale cała książka - to dopiero coś.
Może będzie można się do Ciebie uśmiechnąć po jakieś wzory?
Michalina

Agnieszka C. pisze...

witam! blog jest ciekawy, a Twoje prace takie piękne :)
Pozdrawiam, Agnieszka

Niedzielka pisze...

Ach, ach!!! Zazdroszczę strasznie tych japońskich cudów! Własny COTTON TIME..... marzenie :)

Pewnie już wracasz z wakacji, to życzę w takim razie miłej jesieni! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com