26 sie 2013

Postanowienia na koniec wakacji i zaleglości.

Wydaje mi się, że lato jakoś nie sprzyja intensywnemu  blogowaniu. U mnie zastój, pocieszam się, że na wielu innych blogach też. Mam nadzieję, że z początkiem września wszystko się zmieni. To dobry czas na postanowienia i plany. Przypomina mi się kupowanie nowych zeszytów, długopisów, okładanie książek i te wszystkie plany: że regularnie, że w terminie. Teraz też mi się udzieliła ta atmosfera, pomimo, ze do szkoły już nie chodzę :) Pełna mobilizacja, lepsza niż na Nowy Rok!
Mam dużo  pomysłów  na rękodzieło i trochę na regularne wpisy na bloga.  Mam nadzieję, ze mnie zmobilizują do stałości we wpisach :)

Szybko nadrobię zaległości.
Kropkowany len, raz jeszcze:




Serduszko jest   podobne do tych pokazanych poprzednio, tym razem  jest jednak z wyhaftowaną  truskawką  albo poziomką. Podoba mi się ten materiał w połączeniu z czerwonym motywem.


Jeszcze jedna  praca, pokażę z reporterskiego obowiązku.  Miała to być portmonetka z metalowym zapięciem, ale wydawało mi się, ze wzór królika był za mały i znikał w tych kropkach. Zrezygnowałam więc z pierwszego planu  i oprawiłam wzorek w ramkę do broszki. Wyszło tak:





13 komentarze:

Iwonka W. pisze...

Piękny jest ten kropkowany len, taki delikatny i romantyczny. Twoje serduszka są fantastyczne. Mnie najbardziej przypadł do gustu ten różowy kwiatek, który zrobiłaś wcześniej. Pozdrawiam

Iza Bela Stitches pisze...

Różowy mi się tez najbardziej podoba ;)

Kraina niezapominajek pisze...

Czerwona truskaweczka i szary len faktycznie tworzą ładne połączenie :) bardzo ładnie też prezentuje się broszkowy króliczek :)

lejdi.ana pisze...

Piękne prace!
serduszko jest cuuuuudne, też uwielbiam ten len w kropeczki:-)
Pozdrawiam:)

Unknown pisze...

Prześliczne to serducho a szczególnie hafcik na nim.
pozdrawiam serdecznie

w związku z nitką pisze...

Śliczne serduszko i ta poziomka w słońcu wygląda tak smacznie :)
A z zajączkiem postąpiłaś słusznie. chyba za mały motyw na portmonetkę :)

k studio handmade pisze...

Obie prace są piękne:) Uwielbiam Twoje hafty. Pozdrawiam

Unknown pisze...

Obywie prace świetne... Ja
to bym jeszcze jakiś zimowy obrazek wyhafciła na tym lnie :)

Iza Bela Stitches pisze...

Zimowe są w planach, śnieg padający sam wyjdzie, ale jeszcze trochę trzeba poczekać.

Edyta pisze...

Uwielbiam Twoje serduszka :))

SewAmy pisze...

Your stitching is beautiful as always.

Iza Bela Stitches pisze...

Dziękuję:)
Thank you :)

haftliczek pentliczek pisze...

Bardzo fajny blog i miłe dla oka zdjęcia świetnych prac :) pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com