30 sie 2016

Moje lato - Pogranicza.


Kończą się wakacje. Czas zdać relację z moich letnich podróży :)
W tym roku podziwiałam  polską przyrodę daleko od cywilizacji. Rzuciło mnie na dwa pogranicza.
Pierwszy wyjazd - Suwalszczyzna.

Dożo zdjęć, bo lato w Polsce na wsi jest cudowne!



 






















 


 














Przez cały sierpień nie postawiłam ani jednego krzyżyka! Jeszcze. Bo przecież jeszcze mam szansę :)
Wkrótce relacja z drugiego krańca Polski.

Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie, Iza.

6 komentarze:

Timi pisze...

It's a beautiful place!!!
Your photos are amazing!

Magda z mniej słów pisze...

Śliczne miejsca! A zdjęcia aż dech zapierają :)

namalowane-inaczej.blogspot.com pisze...

Zdjęcia są cudowne!! Odwiedziłaś naprawdę przepiękne miejsca. Pozdrawiam:-)

Iza Bela Stitches pisze...

Dziękuję / Thank you ! :)

Mulinowanie i inne wariactwa pisze...

Piękne pogranicze! :)

violka pisze...

Twoje zdjęcia są przepiękne :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com