22 lut 2012

Nowe rękawiczki / New Mitts

Lubię eksperymentować z kolorami i powtarzać te same projekty w różnych wersjach. Właśnie zrobiłam nowe rękawiczki, szare to powtórka z rozrywki, ale brązowe to nowość. Bardzo lubię połączenie brązu z turkusem :)




 

  Brązowe zrobiłam z wełny Efsun, Himalaya, szare pochodzą ze skrzyni skarbów.




I like making experiments with colours and repeating the same project in new colours schemes. I `ve just knitted new mitts, grey are repeated, but brown are new. I love brown with turquoise ;)
Brown wool: Efsun, Himalaya, grey comes from my treasure chest.

13 komentarze:

Edyta pisze...

Świetne jest to połączenie kolorystyczne! Bardzo mi się podobają Twoje robótki :)

klaudyna pisze...

ja też lubię takie połączenie.
śliczne niezapominajki!

Iza Bela Stitches pisze...

Dziękuję! Zapomniałam dodać, że w kwiatku turkusowym jest koralik, który się bardzo błyszczy. Sroczka czasem ze mnie, chyba potrzebuję już wiosny i światła!

Bellis pisze...

Bardzo pomysłowe, ciekawy wzór!
Co to za książka? :)

Medżik pisze...

Brąz z turkusem to dla mnie genialne połączenie, choć szarości też bardzo lubię. Poza tym rękawiczki super, jestem pełna podziwu za te różniste wzory, które wyplatasz!
pozdrawiam serdecznie :)

Deilephila pisze...

Sliczne:)ten kwiatek boski i pięknie komponuje się z brązem:) Zachwyciłas mnie:)

Tobatka pisze...

Brąz z turkusem to połączenie, które i ja bardzo lubię.. Kwiatek uroczy, ślicznie wkomponowuje się się w mitenki :)

Iza Bela Stitches pisze...

Bellis, książka to "Kwiaty letnie", stara dość.
Witam Deilephilę :)
Widzę, że więcej jest entuzjastek tego połączenia kolorów!

Niedzielka pisze...

Brąz z turkusem jest cudowny, tak samo jak czerwień z szarością :)
Absolutnie zachwyca mnie Twój pomysł na zdjęcia mitenek!!! ♥!

Monika pisze...

a ja poproszę mały kurs jak je zrobić. znajdę go gdzieś na twoim blogu?

Iza Bela Stitches pisze...

Niedzielko, dziękuję :) Zdjęcia mnie też się podobają, a powstały przypadkiem i spontanicznie!
Monika, kursu nie ma i nie będzie, wzór nie mój. Mogę przesłać mailem, napisz do mnie, jeśli go chcesz.

Unknown pisze...

piekne

kasia2609 pisze...

Bardzo fajnie wyszły, podoba mi się także połączenie kolorów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com