4 mar 2012

Na niedzielę prezent od Niedzielki :) / Gift from Niedzielka

Niedzielka, która wygrała moje Candy, przysłała mi prezent! Uszyła kosmetyczkę z wykorzystaniem materiałów, które ode mnie dostała. Kosmetyczka jest prześliczna! Urocza, śliczna, wykonana perfekcyjnie i w moim stylu. Teraz myślę, na co specjalnego ją wykorzystać, bo na co dzień używać nie będę. Jeszcze się pobrudzi albo co ;)




 Bardzo dziękuję!!!


I have just got  the gift from Niedzielka, who won my Candy. She  sewed a pouch using the fabrics she got  from me. The pouch is lovely! It is charming, beautiful, made perfectly and it matches my style. Now I `m thinking how to use it. It will be for something special :)

11 komentarze:

Qra Domowa pisze...

piękne materiały..piękny prezent:))))))))))

ovillo pisze...

Piękna

Jagna pisze...

śliczny prezent :)
a gdzie takie piękne materiały można znaleźć?

Edyta pisze...

Ależ cudna!!

Iza Bela Stitches pisze...

Prawda, że piękny ten prezent?
Jaga, wszystko było tu :)
http://belastitches.blogspot.com/2012/01/rozdawnictwo-candy-giveavay.html

Gosia pisze...

Ciekawie i bardzo miło zakończona historia

Deilephila pisze...

Ale fajniuchna!!
Ja bym sie nią chwaliła jak szalona:)
Pozdrawiam

Iza Bela Stitches pisze...

Toż się chwale! :)
Tylko zniszczyć nie chcę!

Niedzielka pisze...

Cała przyjemność po mojej stronie!
Bardzo, bardzo się cieszę, że Ci się podoba i że udało mi się trafić w Twój styl :)

Niedzielka pisze...

Ale proszę, używaj koniecznie!!! Wszystkie materiały są zdekatyzowane więc bez problemu można ją wyprać.

Iza Bela Stitches pisze...

Niedzielko, jeszcze raz dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com