26 mar 2012

Na żywo / Live

Wczoraj wieczorem spełniło się jedno z moich marzeń :) Byłam na koncercie Loreeny McKennitt, którą uwielbiam od zawsze i jestem zachwycona! Oczywiście nie mogło być inaczej, bo to niezwykła artystka, zespół towarzyszących muzyków też był fantastyczny! Siedziałam sobie w pierwszym rzędzie i cieszyłam się każdą minutą.


Niestety nie mam żadnych zdjęć, znam zdanie Loreeny na temat ich robienia  w czasie koncertów i charakter jej muzyki, więc nie wzięłam aparatu. Następnym razem, bo ponoć ma być następny raz ( !!! ) , wezmę i zrobię sobie  jedno na pamiątkę po cichutku, po koncercie, cicho sza!








One of my dreams came true yestarday, I saw Loreena McKennitt live :)

10 komentarze:

fanaberia w normandii pisze...

Uwielbiam takie momenty, kiedy komuś spełniają się marzenia :)

Ulcia pisze...

A ja dzięki Twojemu postowi mogłam poznać wspaniałą artystkę z którą (wstyd mi) nie spotkałam się wcześniej. Muzyka hipnozująca wręcz. Dziękuję za to wspaniałe odkrycie i pozdrawiam cieplutko.

Iza Bela Stitches pisze...

Basiu, to bardzo miłe momenty, Tobie też ich dużo życzę :)
Ulcia, żaden wstyd. Loreeny w bardzo oficjalnym obiegu nie ma, bo to po pierwsze nie jest muzyka tzw popularna, po drugie to artystka niezależna ( ma swoja wytwórnię ). Ciszę się, że Ci się spodobała, bo pomimo tego co wyżej napisałam, Loreena ma sporo fanów na całym świecie.

karolina-g pisze...

ooo to musiało być niezłe przeżycie.
zazdroszczę niemożliwe :D

Iza Bela Stitches pisze...

Karolina, Loreena powiedziała, ze będzie jeszcze raz w lato!

Olencja pisze...

Latem?:))) To ja tym razem dam radę! yuuuupppiiii!

Iza Bela Stitches pisze...

Fajnie Ola! To wiadomość nieoficjalna, jeszcze niepotwierdzona.

karolina-g pisze...

taaa... pewnie gdzieś w lipcu, sierpniu kiedy jestem najbardziej uziemiona a czasem niemal z brukiem związana ;>

Iza Bela Stitches pisze...

Pewnie tak:) Pojawiły się ostatnio bilety na dodatkowe koncerty w Niemczech w lipcu, więc w tym czasie można się spodziewać i u nas. Ciekawa jestem gdzie?
Karolina, odwiąż się od bruku! To przecież tylko jeden wieczór!

Olencja pisze...

Tu są zdjęcia z koncertu - w Zabrzu co prawda ale pewnie nie wiele to się różniło:)
http://etnosystem.pl/muzyka/relacje/5850-loreena-mckennitt-koncert-zdjecia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com