14 lip 2013

Stare książki, stare wzory.

Wiecie, że można przejrzeć w sieci  stare książki z wzorami? Niedawno odkryłam to miejsce  i przeglądam sobie pozycje, do których zapewne inaczej bym nie miała dostępu.
Oto kilka przykładów:



Tę książkę z 1885 roku znajdziecie tu, trzeba kliknąć na  "Read online"



Kolejna, z 1919 roku:



Do obejrzenia tutaj.


Jeszcze jedna z 1900 roku:



Ta jest tutaj.

To tylko kilka przykładów. Zachęcam do samodzielnego wyszukiwania ciekawych pozycji, szukajcie tych z zieloną ikonką książki i napisem "Read".


Jeśli zaś lubicie monogramy, szczególnie takie stare, to są one pięknie zebrane na tym blogu.
Znajdziecie tam literki haftowane nie tylko krzyżykami , ale także klasyczne monogramy haftem płaskim albo wypukłym.





 Ja literki uwielbiam haftować, chyba wkrótce jakąś wybiorę z tego bloga, ale większą niż dotychczas wykonywałam. 

Pozdrawiam, życzę  Wam miłego niedzielnego popołudnia ze starymi książkami :)
Iza.


9 komentarze:

Chranna pisze...

Prawdziwa skarbnica! Każdy znajdzie coś dla siebie :) Dziękuję że zechciałaś się podzielić swoim odkryciem :)

Chenia pisze...

Dzięki za cynka o Open Library. Większość wzorów moich monogramów pochodzi ze stronki Ramzi'ego :)

Iza Bela Stitches pisze...

Chranna, proszę bardzo!
Chenia, Ramzi postarał się! Tez mam dużo tych wzorów, ale jeszcze ich nie wyhaftowałam.

Katarzyna G pisze...

Super linki. Będzie co przeglądać. Dzięki za info.

Qra Domowa pisze...

ooo:)) dziękuję za przypomnienie strony z monogramami...zgubiłam ja dość dawno temu:)))

Avrea pisze...

Fajne linki , monogramy cudne!

gocha pisze...

Dzięki za namiary. bardzo lubię oglądać takie stare wzorki. Pozdrawiam :)

Dominika pisze...

Jestem tutaj nowa, ale już mi się podoba ;) Podoba mi się zwłaszcza link do monogramów.
Witam i dziękuję

DCH pisze...

Ciekawe pozycje mam nadzieję że sątam i hafty płaskie:)pozdrawiam DCH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com