21 cze 2017

Miseczki, truskawki, młotek i Instagram.


Jestem z powrotem :)
Trochę mi zajęło napisanie tego posta, który jest przecież kontynuacją poprzedniego. Pracowałam jednak nad czymś bardzo ważnym i bardzo innym niż zwykle. Teraz już  mogę wrócić na bloga! Jeszcze się nie poddaję, jeszcze trochę "pobloguję".
Nawet mam w planach nadrobić tu  zaległości. 

Mam już wypalone brakujące miseczki do poprzedniego zestawu. Kolor wyszedł tak, jak w poprzednich pracach  i opisie szkliwa. Nie ma  tu żadnego niebieskiego. Zaczynam podejrzewać, że w sklepie coś pomylili i próbki źle opisali. 

Nowe prace to bardzo duże czarki albo małe miseczki. Wielkością nie powalają, ale  już da się z nich  coś zjeść.  Super!
Ponieważ mamy już lato to prezentuję je z truskawkami. Mniam :)













W jedną z poprzednio pokazywanych  czarek,  całkiem ładną zresztą,  przywaliłam z premedytacją młotkiem!
Dlaczego i po co, napiszę wkrótce. Ogólnie nic złego z moją głową,  ani  z czarką się nie dzieje. Wręcz przeciwnie, rozwijamy się :)



Na koniec chciałabym zaprosić Was na mój profil na Instagramie.
Mam go od dawna, ale dopiero za chwilę zacznę dodawać zdjęcia.
Mam prośbę - nie wszyscy mają takie same nazwy w różnych mediach. Dajcie znać, jakie są Wasze na Instagramie ( w komentarzach pod postem albo mnie zaobserwujcie na Instagramie). W ten sposób będzie mi  Was łatwiej odnaleźć i też obserwować.

Pozdrawiam, Iza.


4 komentarze:

Gosia pisze...

Czy można już gratulować?:))

Tworzysz pięknie.
Miseczki kształtne, okrąglutkie jak z najlepszej manufaktury.

Instagram wypiera tradycyjne blogowanie.
Jest mniej zobowiązujący, szybki i łatwy.
No trudno

Iza Bela Stitches pisze...

Gosiu, dziękuję!
Masz rację z tym Instagramem. Wiele osób jest tam bardziej aktywnych niż na blogach. Ja muszę się przyznać, że bardzo go lubię i często tam zaglądam. Za to Facebook kompletnie mi nie leży.
Pozdrawiam!

Iza Bela Stitches pisze...

Gratulacje będę zbierać za tydzień, tfu, tfu!

Avrea pisze...

avrealg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com