18 maj 2015

Stuart dla Aleksandry :)

Dziś są imieniny mojej siostry.
Małe upominki wręczone zostały już wczoraj. Siostra jest dorosła, ale jak i ja, kocha Minionki!

Dostała taki breloczek:



Troszkę mi się ten Stuart przesunął, ale ten typ tak ma!

Z tyłu oczywiście ulubione danie Stuarta:



To było dla ciała, dla ducha jest  jeszcze w prezencie książka do poczytania :




Dla Was zaś wszystkich piosenka na  dzisiaj,  na poniedziałek, na miesiąc, na rok, na rozśmieszenie zawsze kiedy trzeba.
Proszę Państwa, oto Banana Song!



Pozdrawiam, odliczamy czas do 26 czerwca :)  Ktoś zgadnie dlaczego?
Iza.

PS:
Ramka do breloczka ze sklepu Hobby Studio.
Wzór Stuarta znalazłam na Pinterest.
Wzór banana sama szybko wyhaftowałam z ręki.
Tkanina: Floba Superfine, czyli 35ct.
Kolory dobieramy sami.

2 komentarze:

Avrea pisze...

fajny breloczek

Pasje Violi pisze...

minionki teraz rzadzą swiatem :)super blelok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com