11 maj 2015

Upominki - Wedding Shower Favors.

Hafciki ostatnio zapowiadane  są już skończone.
Oto nad czym pracowałam przez ostatni miesiąc, oto przyczyna mojej małej aktywności na blogu.

Poproszono mnie o wyhaftowanie upominków dla gości uroczystości zwanej po angielsku " Weddding Shower". Miało być połączenie tej różyczki:



z tym hafcikiem:




Jednym słowem miałam dodać guziczki - serduszka do kwiatków.
Powstało bardzo dużo saszetek lawendowych z różami. Róże, a nie lawenda na saszetkach lawendowych, bo taki motyw będzie pasował do dekoracji uroczystości.









Są dwie wersje,  róże z malutkim, takim bardzo malutkim, serduszkiem:





albo z  większym  sercem zamiast róży:




Tak naprawdę, wcale nie jest tak różowo ( chodzi mi o kolory )! Prawdziwe róże nadają taki ton zdjęciom, w rzeczywistości kolory są łagodniejsze i bardzo ładnie na lnie wyglądają. Musicie uwierzyć mi na słowo.

Pozdrawiam, Iza.

15 komentarze:

Chaga pisze...

Urocze upominki :), dobrze, że nie musiałaś robić 100 szt.

Avrea pisze...

ślicznie :)

Avrea pisze...

ślicznie :)

Timi pisze...

These are beautiful!!!

Iza Bela Stitches pisze...

Dziękuję / Thank you :)

zdzisia10 pisze...

Piękne te różyczki !

Chenia pisze...

Wow, przecudne! Skradłabym taką poduszeczkę jak nic :)

Iza Bela Stitches pisze...

Chenia, dobrze pilnuję!
Dziękuję wszystkim!

Ankha pisze...

Zbieram swoją szczękę z podłogi... Piękności!

Iza Bela Stitches pisze...

Ostrożnie!
Dziękuję i pozdrawiam :)

Edyta Godzic pisze...

Śliczne poduszeczki! Różyczki są cudne! Od dawna obiecuję sobie że też się takich nauczę:)

Iza Bela Stitches pisze...

Naucz się, bo wcale nie są takie trudne, a dużo możliwości dają. Można je pięknie łączyć z innymi haftami.

Paulyntolyna pisze...

Wszystkie poduszki są prześliczne:) Te różowe szczególnie przypadły mi do gustu:)

w związku z nitką pisze...

Różyczka z owijek, guziczek - serduszko i naturalny len... to ogród w sercu :)

Pasje Violi pisze...

Bardzo sliczne te woreczki, takie subtelne i delikatne :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com